Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS | Codi | 11152112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Quart | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Bermejo, B. i Morales, J. A. (2001). La cualificación y acreditación profesional en España. En Actas 3er Congreso de Formación Ocupacional, Formación, trabajo y certificación. Nuevas perspectivas del trabajo y cambio en la formación. (pp. 197- 213). Zaragoza: Diputación de Zaragoza.
Berthoin Antal, A., Dierkes, M., Child, J. i Nonaka, I. (2001). Organizational learning and knowledge: reflections on the dynamics of the field and challenges for the future. En M. Dierkes, A. Berthoin Antal, J. Child i I. Nonaka (Eds.), Handbook of organizational learning and knowledge (pp. 921-939). Oxford: Oxford University Press.
Birkenbihl, M. (1990). Formación de formadores. Madrid: Paraninfo.
Blanco, A., Caballero, A., i de la Corte, L. (2005). Psicología de los grupos. Madrid: Pearson Educación.
Blasco, B. (1995). La generación de cualificaciones en las organizaciones. Oviedo: Aspa-Ficyt.
Boada, J., Tous, J., Pastor, E. i Vigil, A. (1998). Competencias y habilidades psicolaborales demandadas en las organizaciones. En R. de Diego i J. D. Valdivieso (Comp.), Psicología del Trabajo. Nuevos conceptos, controversias y aplicaciones (pp. 61-73).Madrid: Pirámide.
Bohlander, G., Snell, S. i Sherman, A. (2002). La administración de Recursos Humans (12ª ed.). Madrid: Thomson.
Bolívar, A. (1995). La evaluación de valores y actitudes. Madrid: Anaya.
Bolívar, C. (2002). Más allá de la Formación: El desarrollo de competencias [En xarxa]. Disponible a: http://www.gestiondelconocimiento.com/index.php3
|
|
Complementària | |