2012_13
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Psicología (2002)
 Asignaturas
  EVALUACIÓN PSICOLÓGICA
   Continguts
tema Subtema
Tema 1. Aproximación histórica. Código deontológico. Historia del psicodiagnóstico.
El psicodiagnóstico en la actualidad.
Tema 2. Avaluació, ètica i deontologia. 2.1 Aspectes ètics
2.2 Els codis deontològic
Tema 3. Dimensiones teórico prácticas del Psicodiagnóstico: · Cuestiones de definición y concepto

· Dimensiones alternativas del objeto de Psicodiagnóstico
. Definición de psicodiagnóstico

Tema 7. El Psicodiagnóstico visto desde los distintos enfoques teóricos. 7.1 El modelo de rasgos.

7.2 El modelo psicoanalítico.

7.3 El modelo fenomenológico.

7.4 El modelo conductual cognitivo.

7.5 El conductismo paradigmático.

7.6 Conductismo mediacional

7.7 Conductismo radical
Tema 5. L'entrevista 5.1 Definició i diferenciació conceptual
5.2 Classificació
5.3 Principis i factors a tenir en compte
5.4 El curs de l'entrevista
5.5 Entrevistes difícils
Tema 6 .Els diferents tipus de tècniques exploratòries 6.1 Observacionals.
6.2 Autoinformes.
6.3 Projectives.
6.4 Objectives.
6.5 Subjectives.
Tema 7. Comunicació de resultats: la devolució i l'informe. 7.1 La devolució.
7.2 Els informes: Tipus i organització
Tema 8. Avaluació i camps d'Aplicació 8.1 Clínica
8.2 Jurídica
8.3 Escolar
8.4 Social
8.5 Industrial
Tema 9. Avaluació de la personalitat. 9.1 Avaluació de característiques de personalitat.
9.2 Avaluació de característiques estilístiques de la personalitat
Tema 10. Avaluació de trastorns psicopatològics 10.1 L'avaluacio de la conducta normal i patològica.
10.2 Classificació i criteris diagnòstics.
10.3 Avaluació de diferents tipus de trastorns