Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11162017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
Mòdul 1. Explicació psicològica dels processos d’ensenyança i aprenentatge | Tema 1. Objecte d’estudi, continguts i finalitats de la Psicologia de l’Educació. Tema 2. La concepció constructivista de l’ensenyança i l’aprenentatge. Tema 3. L’aprenentatge significatiu. |
Mòdul 2. Factors psicològics de naturalesa personal implicats en l’aprenentatge | Tema 1. Diferències individuals en l’àmbit cognitiu Tema 2. Diferències individuals en l’àmbit conatiu. Tema 2. Diferències individuals en l’àmbit afectiu i emocional. |
Mòdul 3. Factors psicològics de naturalesa interpersonal i contextual implicats en l’aprenentatge escolar | Tema 1. La interacció professor -alumne en el procés d’ensenyament/aprenentatge. Tema 2. Interacció entre iguals i aprenentatge escolar. |