Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
EDUCACIÓ ESPECIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | EDUCACIÓ ESPECIAL | Codi | 11172003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Objectius | Competències | ||
• Analitzar i aplicar els principis didàctics dins del procés d'atenció als alumnes amb necessitats educatives especials. | A6 A7 A13 A14 A26 |
B14 |
C3 C5 |
• Conèixer les vies especifiques existents per atendre la diversitat. | A7 A14 |
B14 |
C3 C5 |
• Aprofundir en la filosofia de la inclusió, així com en els principis educatius, organitzatius i didàctics de l'escola inclusiva. | A6 A7 A10 |
B9 B14 |
C3 C5 |
• Conèixer les diferents necessitats de les persones amb necessitats educatives especials en relació al medi, tant escolar com familiar i social, així com les pautes d’actuació per a aconseguir el seu major grau d'autonomia. | A3 A5 A14 A17 A22 |
B14 |
C3 C5 |