Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II | Codi | 11204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Únic segon quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), i cap el treball autònom i en equip. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). Activació de coneixements previs a l’inici de cada bloc o mòdul. |
Sessió Magistral | Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), i cap el treball autònom i en equip. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). Activació de coneixements previs a l’inici de cada bloc o mòdul. |
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge | Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. Format per a l’avaluació continua i l’autorregulació del procés d’aprenentatge. |
Debats | Valoració de la capacitat crítica i comunicativa amb la discussió d'opinions per potenciar la interacció comunicativa i reflexiva. |
Resolució de problemes, exercicis | Valoració de la part apliacada dels continguts amb la generalització de l'aprenentatge dels alumnes en contexts i situacions diverses. |
Atenció personalitzada | Seguiment individual del procés d'ensenyament-aprenentatge de cada alumne/a. |