2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ PSICOPEDAGÒGICA EN EDUCACIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel·ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
 A5 Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia de l'Educació
 A7 Seleccionar i administrar les tècniques d’avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia de l'Educació.
 A8 Planificar i executar les intervencions adequades, avaluant i analitzant els resultats i l’eficàcia de les pròpies actuacions, en l’àmbit de la Psicologia de l'Educació.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
 B2 Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
 B4 Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
 B5 Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
 B6 Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
 B8 Planifica una avaluació dels resultats dels projectes
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors