Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 11204401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | Únic segon quad. |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. | |
A3 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. | |
A4 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. | |
A5 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i en el moment de definir i portar a terme un projecte. | |
A6 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit. | |
A7 |
Aplicar les tècniques apreses a contextos concrets. | |
A8 |
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat. Definir els objectius i les metes del servei que es prestarà. Identificar les característiques dels individus, grups o organitzacions i els contextos a destacar pel servei que es sol·licita. Proporcionar informació als usuaris, tenint en compte el tipus de destinatari. | |
A10 |
Pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió. | |
A11 |
Familiaritzar-se amb els camps d'aplicació de la Psicologia. Acceptació, integració i elaboració de les crítiques sobre la seva actuació com a futur professional. Respectar i fer respectar el codi deontològic i actuar de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B7 |
En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió | |
B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |