2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  FORMACIÓ EN LES ORGANITZACIONS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A7
A8
A12
B2
B3
B4
B5
C2
C3
Es formularan l'anàlisi, resolució i debat de diferents problemes o exercicis relacionat amb la temàtica de l'assignatura al llarg del curs 40%
Presentacions / exposicions
A12
B1
B3
B5
C2
C3
L'alumnat haurà de desenvolupar diferents exposicions orals d'un tema concret o d'un treball prèvia presentació escrita. 15%
Treballs
A7
A8
A12
B2
B3
B5
B8
C2
C3
Al llarg de curs, l'alumnat haurà de fer diferents recesions sobre articles científics vinculats a diferents continguts de l'assginatura, així com un treball monogràfic sobre un tòpic vinculat amb la matèria tractada. 30%
Proves objectives de tipus test
A7
A8
A12
B1
B3
C3
L'alumnat realitzarà tres proves objectives tipus test que inclourà preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continuada i es permetrà a l'alumnat refer aquelles activitats que en el moment del feed-back se li indiquin que han de ser millorades. Per poder ser l'alumnat avaluat a final de curs, haurà de tenir un mínim d'un 80% d'activitats realitzades i superades en cadascuna de les metodologies presentades.

En referència a la segona convocatòria:
1. L'alumnat que no hi hagi arribat al mínim del 80% d'activitats realitzades i superades, haurà de presentar les activitats que en aquest sentit li hi hagin quedat pendents en cadascuna de les metodologies presentades.
2. L'alumnat que no hi hagi realitzat un mínim del 50% de totes les activitats del curs, haurà de presentar-se a una prova de desenvolupament final sobre els continguts de la matèria.