Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA | Codi | 11224102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Identifica els elements que configuren l'organització i la gestió d'una institució educativa i com aquests poden incidir en les processos d'intervenció. Entén conceptualment el que suposa la planificació del procés d'ensenyament-aprenentatge. Descobreix els diferents nivells de planificació del procés d'ensenyament-aprenentatge tant en l'àmbit formal com no formal. Entén la necessitat i importància del disseny de la programació de l'aprenentatge, diferenciant els diversos elements que la configuren. | |
A7 |
Identifica els elements que configuren l'organització i la gestió d'una institució educativa i com aquests poden incidir en les processos d'intervenció. Entén conceptualment el que suposa la planificació del procés d'ensenyament-aprenentatge. Entén la necessitat i importància del disseny de la programació de l'aprenentatge, diferenciant els diversos elements que la configuren. | |
A8 |
Identifica els elements que configuren l'organització i la gestió d'una institució educativa i com aquests poden incidir en les processos d'intervenció. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Té en compte a qui i com afecta la innovació Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Dirigeix reunions amb eficàcia | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Participa en el treball en equip i realitza aportacions interessants. | |
B8 |
Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes Planifica una avaluació dels resultats dels projectes Fonamenta la seva descripció del context del projecte en evidències i dades alhora que coneix i localitza els recursos legals i econòmics en l’ àrea on es desenvolupa el projecte Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |