2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A6
Es tindrà en compte la pertinença dels continguts desenvolupats i així com la motivació i la capacitat de resoldre els dubtes plantejats.
Es valorarà l'avaluació entre iguals així com la col·laboració en la sessió a través de dubtes pertinents.
5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A6
Es tindrà en compte la capacitat de resolució de les problemàtiques plantejades així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament. 5%
Treballs
A6
S'avaluaran la síntesi i la reflexió dels continguts treballats al llarg de l'assignatura així com el plantejament dels continguts i la coherència, pertinença i motivació de les activitats compilades. 45%
Proves de desenvolupament
A6
S'avaluaràn els coneixements teòrics, l'anàlisi i el seu plantejament. 45%
Altres  

Es valorarà la motivació i l'evolució de l'estudiant.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per poder fer la mitjana i aprovar l'assignatura, s'han d'haver superat totes les parts amb un percentatge mínim d'un 50% de la nota de cada part.


Només es pot establir una segona convocatòria per la prova de desenvolupament final, prèviament pactada amb grup.