Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE | Codi | 11254224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Activitats Introductòries |
|
Valoració de la disposició prèvia cap a l'assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació, i la regulació del treball individual i d'equip. | 5% | ||||||||
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
La carpeta d'aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d'avaluació són els següents: - Ajustament a les demandes realitzades. - Actitud responsable i implicació en el trebal d'equip. - Iniciativa en la cerca d¡informació. - Pertinència i rellevància del treball elaborat. - Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. - Utilització avançada de les tecnologies de la informació i la comunicació. - Correcció lingüística en la presentació de treballs. |
55% | ||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball. | 40% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura és continuada i exigeix la implicació personal i permanent de l'alumnat i del grup d'alumnes en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. Des d'aquesta perspectiva, és necessari controlar la implicació responsable de l'alumnat en la proposta de treball i, en conseqüència, l'assistència regular, que en cap cas pot ser inferior al 80 % de les sessions. S'entén per assistència regular la presència de l'alumnat i dels membres del grup de treball a les sessions previstes en el calendari de treball de l'assignatura. Informació sobre l'avaluació: - Per tenir dret a l'avaluació continuada és requisit imprescindible l'assistència a classe. - Per aprovar cal un mínim de 5, tant en l'avaluació del portafoli o carpeta d'aprenentatge com en la prova de desenvolupament. - Es tindrà en compte per separat la nota del portafoli i la de la prova. - La segona convocatòria manté els mateixos criteris d'avaluació, i per tant, es basa també, en l'elaboració del portafoli d'aprenentatge i en la superació de la prova escrita. |