Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Social i Cultural (2001) |
Assignatures |
MARGINACIÓ I EXCLUSIÓ SOCIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | MARGINACIÓ I EXCLUSIÓ SOCIAL | Codi | 12102205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aconseguir que l'estudiant incorpori els aspectes bàsics de l'enfocament antropològic sobre la marginació i exclusió social. | A1 A3 A4 A5 |
B1 B3 B6 B9 |
C3 |
Fer que l'estudiant adopti una perspectiva crítica i reflexiva respecte de la realitat social i sobre les problemàtiques d'exclusió. | A2 A3 A4 |
B1 B3 B4 B6 |
C3 |
Fer que estudiant comprengui la importància de l'anàlisi de les imatges socials i dels discursos que es relacionen amb la marginació. | A3 A4 A5 |
B1 B3 B4 |
C3 |
Capacitar l'alumne en el coneixement i l'aplicació de les principals teories sociològiques, criminològiques i antropològiques al voltant de la desviació social. | A1 A3 A4 A6 |
B3 B5 B6 |
C3 |