Publicidad y Relaciones Públicas (2001) |
Asignaturas |
SOCIOLOGÍA DEL CONSUMO |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2012_13 |
Asignatura | SOCIOLOGÍA DEL CONSUMO | Código | 12112226 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Cr.Teoría | Cr.Prácticos | Tipo | Curso | Periodo | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primero |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Per superar l'assignatura l'alumnat ha de presentar obligatòriament el treball individual o en grup i realitzar l'exposició individual o en grup. Per a l'alumnat que no hagi vingut al curs i no hagi fet l'exposició presencial, en segona convocatòria, presentarà igualment el treball al professor/a i realitzarà una exposició oral davant del professor/a sobre el tema que acordin. |