Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
CIUTADANIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | CIUTADANIA | Codi | 12224110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
BLOC 1 Didi-Huberman, G. (2004). Imágenes pese a todo. Memoria visual del holocausto. Barcelona: Paidós. Monegal, A. (comp.) (2007). Política y (po)ética de las imágenes de guerra. Barcelona: Paidós. Sontag, S. (2003). Ante el dolor de los demás. Madrid: Alfaguara. BLOC 2 2.1 Montero, M. Ética y Publicidad. Documento disponible en: Ortega, E. (2004). La
regulación publicitaria. En: E. Ortega. La comunicación 2.2 Códigos de conducta y ética
profesional. En: Black, S. (1994). Las relaciones públicas. Wilcox, Cameron i Xifra
(2006). Ética y profesionalidad. A: Wilcox et al. Relaciones 2.3 Keogh, B. (1990). Public
participation in community tourism planning, Annals of Miller et al. (2010).
Public understanding of sustainable tourism, Annals of Tourism BLOC 3 Veure programa. BLOC 4 4.1 Gill, R. (2008), ‘Empowerment/Sexism: Figuring Female Sexual Agency in Contemporary Advertising’, Feminism & Psychology, 18: 1, pp. 35-60. Gill, R. (2009), ‘Beyond the “Sexualization of Culture” Thesis: An Intersectional Analysis of “Sixpacks”, “Midriffs” and “Hot Lesbians” in Advertising’, Sexualities, 12: 2, pp. 137-160. 4.2 Siibak, A. (2010), ‘Constructing masculinity on a social networking site. Thecase-study of visual self-presentations of young men on the profile images of SNS Rate’, Young. Nordic Journal of Youth Research, 18: 4, pp. 403–425. Tortajada, I., Willem, C., Crescenzi, L., Araüna, N. and Tellado, I. (2011), ‘Fotologs and Love Socialisation Processes. A Conventional or a Transformative Model of Sexuality and Relationships?’, in M. Walrave, W. Heirman, S. Mels, C. Timmerman and H. Vandebosch (eds), eYouth. Balancing between Opportunities and Risks. Bruxelles: Peter Lang, pp. 215-232. 4.3 Consell de l’Audiovisual de Catalunya (2011), El tractament de les informacions sobre violència en l’àmbit familiar i sobre violència masclista en els teleinformatius. Anàlisi del seguiment de les Recomanacions sobre el tractament de la violència masclista als mitjans de comunicació, Barcelona: Consell de l’Audiovisual de Catalunya-Generalitat de Catalunya. Kitzinger, J. (2004), Framing Abuse. Media Influence and Public Unerstanding of Sexual Violence Against Children, London: Pluto Press. Soriano, J. (2004), ‘Las mujeres ante la información sobre violencia de género, Sphera Pública, 4, pp. 151-170. 4.4 |
|
Complementària | |