2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
 Assignatures
  MULTICULTURALISME I PLANIFICACIÓ LINGÜÍSTICA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A9 Adquireix coneixements i conceptes per comprendre la funció cultural, social i política de les llengües en general i de la llengua catalana en particular
Adquireix instruments per aplicar conceptes en el camp professional de la docència de la llengua catalana, la normalització lingüística, l'assessorament i la correcció lingüístiques, el treball en estandarització, la lexicografia, la planificació lingüística, la gestió de textos, la traducció, la comunicació, la gestió i administració culturals del patrimoni escrit i oral, la redacció i edició de textos de tot tipus i en diversos formats
Comprèn la llengua com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials
 A12 Adquireix coneixements sobre lingüística catalana descriptiva, gramàtica normativa catalana, història de la llengua catalana i lingüística diacrònica catalana
Adquireix coneixements i conceptes per comprendre la funció cultural, social i política de les llengües en general i de la llengua catalana en particular
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
 B2 Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Troba la solució adequada
 B3 Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
 B4 Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
 B6 Sap respondre les preguntes que se li formulen
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C5 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics