Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ALEMANYA I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | LLENGUA ALEMANYA I | Codi | 12264101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari d'una segona llengua estrangera a un nivell bàsic Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús d'una segona llengua estrangera Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre la segona llengua estrangera i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir Es sensibilitza sobre el sistema de sons de la segona llengua estrangera | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Adapta els objectius d'aprenentatge proposats pel professor/a Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva S'interessa per la importància de l'activitat que es desenvolupa en el grup | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |