Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
LLENGUA FRANCESA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | LLENGUA FRANCESA | Codi | 12264102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Suports de comunicació integrant les competències bàsiques per a l'aprenentatge del francès. | 1.1. Aprenentatge i pràctica de frases simples (formes verbals a l'indicatiu i díctics). 1.2. Saber presentar-se. Identificar-se. 1.3. Donar i demanar informació. La interrogació. 1.4. Expressar gustos i opinions. 1.5. Proposar / acceptar / refusar. 1.6. La narració. 1.7. Fer projectes. Les previsions (futur). 1.8. Expressió de l'educació i el desig, aconsellar (condicional). |
2. Civilització francesa quotidiana per aprendre a viure, estudiar, treballar i viatjar en francès. | 2.1. Viure a França. 2.2. Viure als països francòfons. 2.3. Estudiar i treballar a França. 2.4. Estudiar i treballar als països francòfons. 2.5. Viatjar per França. 2.6. Viajar per un país francòfon. |
3. Eines gramaticas, lexicals i fonètiques en context. | 3.1. Els determinants. Estudi especial de l'article partitiu. 3.2. Noms i adjectius. Gènere i nombre. 3.3. Els pronoms. Estudi especial dels pronoms personals. 3.4. El verb. Els auxiliars. Estudi especial del "passé composé". 3.5. Preposicions i adverbis. L'expressió del temps i de l'espai. 3.6. Conjuncions. 3.7. De l'oració simple a l'oració composta. 3.8. El lèxic francès (estudi de camps semàntics). 3.9. Els mots en el seu context. 3.10. Pronunciació i ortografia. 3.11. Les vocals. 3.12. Les consonants. 3.13 La "liaison". 3.14. El ritme francès. 3.10. 3.9. |