Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2010) |
Assignatures |
INTERPRETACIÓ DEL PATRIMONI I SOCIALITZACIÓ DE L'ARQUEOLOGIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | INTERPRETACIÓ DEL PATRIMONI I SOCIALITZACIÓ DE L'ARQUEOLOGIA | Codi | 12645215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
O1. Conèixer les tipologies de presentació i interpretació patrimonials d'arreu | A1 A2 A3 A7 A9 A11 A13 |
BC1 BC2 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 |
O2. Conèixer els aspectes generals de la didàctica patrimonial | A1 A2 A3 A7 A13 |
BC1 BC2 BC6 BC13 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 |
O3. Conèixer els tipus de públic associats al disseny i plantejament d'activitats i O4. materials de caràcter patrimonial | A1 A2 A3 A7 A11 A13 |
BC1 BC2 BC6 BC13 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 |
O4. Conèixer el patrimoni emergent | A1 A2 A3 A7 A13 |
BC1 BC2 BC4 BC6 BC13 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 |
O5. Conèixer els procediments que s'empren en les empreses pel que fa al disseny. d'activitats i de materials de didàctica patrimonial | A1 A2 A3 A7 A11 AC13 |
BC1 BC2 BC4 BC6 BC13 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 |
O6. Dissenyar un producte de didàctica patrimonial | A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 A12 A13 |
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC9 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 |
C6 CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 |
O7. Fer una presentació pública del producte dissenyat | A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 A12 A13 |
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC9 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 |
C5 C6 CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 |