Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Bioquímica i Biologia Molecular (2009) |
Assignatures |
ALIMENTS FUNCIONALS I INGREDIENTS BIOACTIUS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ALIMENTS FUNCIONALS I INGREDIENTS BIOACTIUS | Codi | 13214207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A8 |
Conèixer els efectes dels components bioactius del aliments sobre la salut Identificar els perfils nutricionals saludables Comprendre les bases de legislació referent a aliments funcionals Entendre el paper de l'EFSA a Europa en relació als aliments funcionals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Sap respondre a les preguntes que se li formulen Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |