Fisioteràpia (1993) |
Assignatures |
MODELS D'ADAPTACIÓ A L'ENVELLIMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | MODELS D'ADAPTACIÓ A L'ENVELLIMENT | Codi | 14021208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
3 | 1 | 2 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis | L'activitat 1 (lectura i comentari d'un article) s'avaluarà individualment i el seu pes és del 5%. L'activitat 2 (elaboració esborrany per introduir l'activitat 3) s'avalua en base a l'activitat del grup, i el seu pes és del 15%. Totes dues activitats es lliuraran via moodle com a màxim 7 dies després de la data de la pràctica feta a classe. El lliurament posterior a aquesta data no es recollirà. |
20% de la nota total | |
Presentacions / exposicions | L'activitat 3 es divideix en 2 apartats: a) Preparació del ppoint (amb un pes del 15%) b) Realització de la xerrada (amb un pes del 15%) L'apartat a) té una qualificació de grup i l'apartat b) podrà ser mixta (en grup i individual): En aquest últim cas es tindrà en compte: - Preparació power point de la conferència (25%). - Elaboració del tríptic i qualitat dels continguts (25%). - Nota de la resta de membres del grup (25%). - Interacció amb el grup de la 3a edat (25%) |
30% de la nota total | |
Avantprojecte | L'activitat 4 s'avaluarà en relació als criteris establerts per tal de realitzar aquesta activitat especificats en l'espai Moodle. En aquest cas la qualificació és individual |
50% de la nota total | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Quan almenys una activitat no es lliuri dintre el termini previst o quan la qualificació de les activitats realitzades sigui inferior a 5 l'alumne haurà de fer un examen final de 4 preguntes curtes relacionades amb el temari que tindrà que superar amb una nota de 5. |