2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  MÀRQUETING ESTRATÈGIC
   Avaluació
  Descripció Pes
Proves de desenvolupament Examen tipus test amb preguntes teòriques (50 % de la nota) i exercicis pràctics (50 % de la nota) 6 punts
Proves pràctiques Treball pràctic a desenvolupar durant el curs en grups de 4 alumnes 3 punts
Altres

Participació als debats a classe

1 punt
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final.

1ªconvocatòria – 1r Quadrimestre: 07/01/2013 al 18/01/2013

2n Quadrimestre: 20/05/2013 al 31/05/2013

2ªconvocatòria – 1r i 2n Quadrimestre: 14/06/2013 al 28/06/2013

Consulteu el calendari d'exàmens de la guia docent.