2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Direcció Estratègica de l'Empresa (2007)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Es realitzarà un treball en grup i es farà la seva exposició pública.
Serà obligatori lliurar el treball en els terminis estipulats (no s’admetran en cap concepte treballs entregats fora de la data de lliurament).50%
Es fixarà el desenvolupament d'un topic a exposar individualment segons fixi el professor. 10%
Per fer la mitjana amb la nota de l'exàmen tipus test es demanarà haver superat la part pràctica (una nota mínima de 3 sobre 6).
30%
Proves objectives de tipus test La prova tipus test es realitzarà el dia assenyalat de la 1a convocatòria.
70%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La 2a convocatòria

La prova d'avaluació consistirà en un examen final amb un pes del 100% de la nota, en la data oficial del calendari d'exàmens del Màster.