2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Direcció Estratègica de l'Empresa (2007)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Proves objectives de tipus test La prova tipus test es realitzarà el dia assenyalat de la 1a convocatòria.
Per fer la mitjana amb la nota del treball es demanarà haver superat la part teòrica (una nota mínima de 2 sobre 4).
40%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final

DATES MÀXIMES 1ª CONVOCATÒRIA

Assignatures 1r Quadrimestre  –   BLOC 1: 23 novembre      BLOC 2:  1 febrer

Assignatures 2n Quadrimestre  –  BLOC 3: 5 abril                 BLOC 4: 31 maig

DATES  2ª CONVOCATÒRIA

Assignatures 1r Quadrimestre  –   del 10 al 14 de juny

Assignatures 2n Quadrimestre  –   del 17 al 21 de juny

Consulteu les dates al calendari d'exàmens de la guia docent.

-->

L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final

DATES MÀXIMES 1ª CONVOCATÒRIA

Assignatures 1r Quadrimestre – BLOC 1: 23 novembre BLOC 2: 1 febrer

Assignatures 2n Quadrimestre – BLOC 3: 5 abril BLOC 4: 31 maig

DATES 2ª CONVOCATÒRIA

Assignatures 1r Quadrimestre – del 10 al 14 de juny

Assignatures 2n Quadrimestre – del 17 al 21 de juny

Consulteu les dates al calendari d'exàmens de la guia docent.