Direcció Estratègica de l'Empresa (2007) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE MÀRQUETING |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE MÀRQUETING | Codi | 165092109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Descripció | Pes | ||
Proves objectives de tipus test |
La prova tipus test es realitzarà el dia assenyalat de la 1a convocatòria. Per fer la mitjana amb la nota del treball es demanarà haver superat la part teòrica (una nota mínima de 2 sobre 4). |
40% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final DATES MÀXIMES 1ª CONVOCATÒRIA Assignatures 1r Quadrimestre – BLOC 1: 23 novembre BLOC 2: 1 febrer Assignatures 2n Quadrimestre – BLOC 3: 5 abril BLOC 4: 31 maig DATES 2ª CONVOCATÒRIA Assignatures 1r Quadrimestre – del 10 al 14 de juny Assignatures 2n Quadrimestre – del 17 al 21 de juny Consulteu les dates al calendari d'exàmens de la guia docent. -->L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final
DATES MÀXIMES 1ª CONVOCATÒRIA Assignatures 1r Quadrimestre – BLOC 1: 23 novembre BLOC 2: 1 febrer Assignatures 2n Quadrimestre – BLOC 3: 5 abril BLOC 4: 31 maig
DATES 2ª CONVOCATÒRIA Assignatures 1r Quadrimestre – del 10 al 14 de juny Assignatures 2n Quadrimestre – del 17 al 21 de juny
Consulteu les dates al calendari d'exàmens de la guia docent. |