Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ | Codi | 11172005 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
|||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | maria.cruset@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | L'assignatura de Psicologia de la Instrucció és una assignatura que té una doble finalitat: per una banda analitzar, des d'una perspectiva psicològica, les pràctiques educatives escolars, les característiques de l'aprenentatge que promouen aquestes pràctiques i el seu impacte en el desenvolupament personal; i per una altra banda, introduir-vos en un marc de referència psicològic que us ajudi a analitzar i comprendre els processos escolars d'ensenyament i aprenentatge, alhora que us permeti establir relacions significatives entre diferents marcs teòrics treballats al llarg de l'ensenyament. | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |