Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ATENCIÓ A LA DIVERSITAT | Codi | 11224103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||
Debats |
|
Reflexió compartida sobre aspectes rellevants del temari | 6% | |||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentacions orals amb suport power point d'algun aspecte sobre el qual els alumnes hagin fet un exercici d'aprofundiment | 6% | |||||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Anàlisi de documents audiovisuals, lectures d'articles, etc. | 6% | |||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Donada una situació educativa concreta, buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció educativa | 6% | |||||||||
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
Xerrades de professionals de l'àmbit formal i no formal sobre la realitat del seu àmbit d'intervenció. | 6% | |||||||||
Treballs |
|
Treball Interdisciplinari de segon de grau. | 25% | |||||||||
Proves mixtes |
|
Examen dels continguts de l'assignatura | 45% | |||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats especificades tenen repercussió en la qualificació final i per tant s'han de realitzar. Per aprovar l'assignatura han d'estar totes aprovades. Si es fa recuperació d'algun dels apartats d'avaluació, la nota no podrà ser superior a aprovat. Els estudiants que no poden assistir regularment a les sessions (classes presencials) han de parlar amb el coordinador/a de la matèria a l'inici del curs. Si hi ha algun alumne/a amb alguna necessitat educativa pot adreçar-se amb el coordinador/a de la matèria per tal de, si s'escau, consensuar les adaptacions pertinents |