Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II | Codi | 11244111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
Aquestes proves s'han d'entendre com l'exposició de l'estudi del "supòsit pràctic/estudi de casos a l'aula ordinària" i la consegüent avaluació (per part del professor) i coavaluació (per part dels alumnes). El detall del mecanisme d'avaluació s'explicitarà al programa de l'assignatura. En el cas que l'assignatura tingui dues parts diferenciades (FQ i BG), l'assignatura es considerarà superada quan la mitjana aritmètica de les dues parts sigui igual o superior a 5 i que cap de les dues parts no tingui una nota inferior a 4. | 100 | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
El supòsit pràctic ha d'implicar un coneixement exhaustiu del Disseny Curricular de l'Ensenyament Primari i ha d'incloure algun element relacionat amb les ciències socials (en la mesura que es relaciona amb el coneixement de l'entorn), de forma que aquest element es pugui reprendre a l'assignatura de 4t curs de Ciències Socials. |