2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (2009)
 Assignatures
  PRACTICUM II
DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) PRACTICUM II Codi 11254402
Ensenyament
Grau d'Educació Infantil (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
21 Pràctiques Externes obligatòria Quart Únic anual
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Estudis Anglesos i Alemanys
Filologia Catalana
Filologies Romàniques
Història i Història de l'Art
Pedagogia
Psicologia
Coordinador/a
MARQUÉS MOLÍAS, LUIS
HOLGADO GARCÍA, JOSÉ BENITO
IRANZO GARCIA, MARIA PILAR
Adreça electrònica esmeralda.rubio@urv.cat
luis.marques@urv.cat
carmen.conde@urv.cat
maria.vives@urv.cat
jordi.valles@urv.cat
elena.delacruz@urv.cat
jaume.aymi@urv.cat
josemaria.cornado@urv.cat
anamaria.vendrell@urv.cat
janaina.oliveira@urv.cat
nuria.garciaa@urv.cat
josepmaria.pons@urv.cat
joanandreu.torres@urv.cat
mariajosep.alemany@urv.cat
josealberto.burgos@urv.cat
jessica.casas@urv.cat
luis.rodriguez@urv.cat
mariamontserrat.fortuny@urv.cat
evamaria.guerrero@urv.cat
violeta.cristia@urv.cat
Professors/es
RUBIO ASENSIO, ESMERALDA
MARQUÉS MOLÍAS, LUIS
CONDE DELGADO DE MOLINA, MARIA DEL CARMEN
VIVES GARCIA, MARIA
VALLÉS GENÉ, JORDI
DE LA CRUZ VERGARI, ELENA
AYMÍ ESCOLÀ, JAUME
CORNADÓ REBATE, JOSE MARIA
VENDRELL ARAGONESES, ANA MARIA
MINELLI DE OLIVEIRA, JANAINA
GARCIA ALSINA, NURIA
PONS ALTES, JOSEP MARIA
TORRES SABATÉ, JOAN ANDREU
ALEMANY VAZQUEZ, MARIA JOSEP
BURGOS CERVERA, JOSÉ ALBERTO
CASAS CASAJUANA, GESSICA
RODRÍGUEZ MELÉ, LUIS
FORTUNY CASAS, MARIA MONTSERRAT
GUERRERO ALVAREZ, EVA MARIA
CRISTIÀ BALSELLS, VIOLETA
Web
Descripció general i informació rellevant La finalitat del pràcticum del grau d’Educació Primària és integrar els coneixements teoricopràctics i professionals i adequar-los a les necessitats socials actuals afavorint la col•laboració entre la facultat i els centres educatius; adquirir, al mateix temps, un coneixement pràctic de l’aula i de la seva gestió, un coneixement i aplicació dels processos d’interacció i comunicació a l’aula i un domini de les habilitats, tècniques, actituds i hàbits necessaris per fomentar un clima d’aula que faciliti l’aprenentatge i la convivència, i controlar i fer el seguiment dels procés educatiu d’ensenyament-aprenentatge, actuant i reflexionant des de la pràctica.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent