Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
PERIODISME ESPECIALITZAT II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PERIODISME ESPECIALITZAT II | Codi | 12152217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Sessió Magistral | Assitència i participació a les classes magistrals. | 50 % | |
Presentacions / exposicions | Presentacions dels treballs per part dels alumnes. | 25 % | |
Treballs | Realització de treballs. | 25% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Avaluació continuada Assistència a les classes magistrals i participació a les pràctiques, 50% de la nota. Presentació de dos treballs durant el curs, la nota dels quals donarà l'altra 50% de la nota final. Els alumnes que vulguin millorar aquesta nota ho podran fer amb la realització d'un reportatge de final de curs, proposat pel professor en el suport que l'estudiant decideixi -premsa, ràdio, televisió o periodisme digital. Avaluació no continuada Examen teòric final sobre les classes, no sobre la bibliografia, i presentació d'un treball en profunditat (20 folis a doble espai) igualment proposat pel professor. Nota al 80% l'examen i 20 % el treball. |