Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
CRISI I MODERNITAT (S. XIX-XX) |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | CRISI I MODERNITAT (S. XIX-XX) | Codi | 12254107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Coneix la història, teoria i crítica literàries Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials | |
A13 |
Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana | |
A15 |
Adquireix coneixements i termes específics sobre els diferents aspectes de la creació literària i la seva recepció | |
A16 |
Coneix la història, teoria i crítica literàries Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític | |
A17 |
Adquireix coneixements i termes específics sobre els diferents aspectes de la creació literària i la seva recepció | |
A18 |
Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B6 |
Sap respondre les preguntes que se li formulen | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |