Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
CONTEXT SOCIAL, PÚBLIC I CREACIÓ LITERÀRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | CONTEXT SOCIAL, PÚBLIC I CREACIÓ LITERÀRIA | Codi | 12254219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Reconeix la multiplicitat dels camps en els que influeix la cultura clàssica Coneix les característiques fonamentals que caracteritzen les diverses etapes i gèneres de la literatura grega | |
A7 |
Reconeix la multiplicitat de camps en què influeix la cultura clàssica Coneix les característiques fonamentals que caracteritzen les diverses etapes i gèneres de la literatura grega | |
A8 |
Coneix la transformació de la realitat cultural a partir de la cultura clàssica Coneix les característiques fonamentals que caracteritzen les diverses etapes i gèneres de la literatura grega | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones |