Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A L'EDICIÓ DE TEXTOS I A LA CRÍTICA TEXTUAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A L'EDICIÓ DE TEXTOS I A LA CRÍTICA TEXTUAL | Codi | 12264118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A17 |
Coneix els diferents mètodes i fases de la crítica textual Distingeix i localitza els diferents tipus de testimonis (manuscrits i impresos) per establir un text Distingeix les peculiaritats de la transmissió textual de textos de diferents gèneres i èpoques de la tradició hispànica i els diferents problemes que impliquen per als lectors i els editors | |
A25 |
Elabora l'edició crítica d'un text | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |