Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES I |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES I | Codi | 17204501 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes optatives | Anual |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Complementa i consolida mitjançant la pràctica els coneixements de la titulació d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica. Detecta mancances formatives. Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears. Integra els coneixements teòrics amb les realitats de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a les quals es poden aplicar. És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica. Coneix i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica | |
B8 |
Aconsegueix un primer contacte amb una empresa del sector lligat a l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica. Adquireix experiència de treball en un entorn professional. Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |