Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica (2003) |
Assignatures |
MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I | Codi | 20031010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer i identificar les condicions d’equilibri d’un sòlid rígid al pla i a l’espai. | A1 A5 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B12 |
|
Transferir els coneixements adquirits a Fonaments de Física. | A1 A2 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B9 |
|
Analitzar l’equilibri d’una màquina aplicant els principis d’Estàtica. | A1 A2 A3 A5 A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B12 |
C2 |
Comprendre i utilitzar amb propietat la terminologia pròpia de la Cinemàtica de mecanismes plans. | A1 A4 A5 A8 A9 A10 |
B1 B4 B5 B7 |
C2 C5 |
Conèixer el diferents mètodes d’analisis cinemàtica complert d’un mecanisme pla. | A1 A2 A5 A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 |
C2 C5 |
Realitzar l’analisis cinemàtica complert d’un mecanisme pla. | A1 A2 A5 A8 A9 |
B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
C2 |
Avaluar la idoneïtat del disseny d’un mecanisme en front de la seva aplicabilitat. | A2 A5 A8 A9 |
B2 B3 B4 B5 B7 B9 |
C2 |
Adquirir els principis de la cinemàtica dels manipuladors industrials. | A1 A9 |
B1 B3 B5 |
|
Resoldre els problemes proposats sobre Estàtica i Cinemàtica a l’aula en grup. | A1 A2 A5 A10 |
B1 B2 B3 B5 B7 B9 B12 B13 |
C2 C5 |
Sintetitzar i valorar els resultats dels problemes fets i / o proposats a l’aula en grup. | B2 B3 B5 B12 |
C1 C5 |