Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM | Codi | 11152014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
, , , , , , |
BIBLIOGRAFIA BASICA D’ESTUDI ANGULO, J.F. Y BLANCO, N. (Coord) (1994). Teoría y Desarrollo del currículum. Málaga: Aljibe. ELLIOTT, J. (1993): El cambio educativo desde la investigación-acción. Madrid.Morata. FENSTERMACHER, G. y SOLTIS, J. (1998). Enfoques de la enseñanza. Amorrortu Editores. Buenos Aires. GIMENO, J. y PEREZ, A. (1985). La enseñanza: su teoría y su práctica. Akal. Madrid. PERRENOUD, Ph. (2004) Desarrollar la práctica reflexiva en el oficio de enseñar. Graó. Barcelona. SALVADOR, F.; RODRIGUEZ , J.L.; y BOLIVAR, A (Dir.) (2004). Diccionario enciclopédico de Didáctica (2 vol.) Aljibe. Málaga. STOLL, L. FINK, D y EARL, L. (2004) Sobre el aprender y el tiempo que requiere. Implicaciones para la escuela. Octaedro. Barcelona. (pp 147-204) TARDIF, M. (2004) Los saberes del docente y su desarrollo profesional. Narcea. Madrid (pp.83-164)
|
|
Complementària | |
|