Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
MODELS D'ORIENTACIÓ I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | MODELS D'ORIENTACIÓ I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA | Codi | 11172010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
Aspectes introductoris | Definició d'orientació/intervenció psicopedagògica Principis d'orientació/intervenció psicopedagògica Funcions d'orientació/intervenció psicopedagògica Funcions dels professionals de l'especialitat de psicologia/pegadogia dintre de l'eap Funcions dels professionals de l'especialitat de psicologia/pedagogia dintre d'un cdiap |
Origen i evolució de l'orientació a Espanya i, especialment, a Catalunya | Origen i evolució de l'orientació a Espanya Origen i evolució de l'orientació a Catalunya |
Models d'Orientació/intervenció psicopedagògica | Definició de model Classificació dels models d'orientació Programa d'intervenció |
L'Assessorament | Definició de conceptes Metes de l'assessorament Elements centrals de l'assessorament L'entrevista com a tècnica fundamental en l'assessorament Assessorament potenciant les habilitats socials i la resolució de conflictes |
Orientació professional de les persones discapacitades | Alumnes amb NEE Orientació d' alumnes amb NEE ( CDIAPS- CSMIJI, ALTRES) |
Estudi especial de la tutoria | Què és la tutoria? Funcions del tutor Aportacions de la psicologia al desenvolupament de les funcions del tutor |