2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I CONDICIONAMENT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Estudis previs
A2
B1
S'avaluarà el treball que els alumnes faran de les lectures i l'aprofitament de les sessions pràctiques.
El 10% d'aquesta qualificació vindrà de la resolució d'exercicis i qüestions durant les sessions pràctiques.
L'altre 20% procedirà del rendiment dels estudiants en proves escrites tipus test,
30%
Proves objectives de tipus test
A1
A2
A10
S'avaluaran els coneixements teòrics de l'assignatura. Es tindrà en compte la comprensió dels alumnes dels conceptes treballats a l'assignatura. També es tindrà en compte la seva capacitat per entendre la lògica de les investigacions realitzades en l'àmbit de l'aprenentatge, per interpretar-ne els resultats i relacionar-los amb les diferents propostes teòriques.


70%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.