Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PROGRAMES D'INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN CONTEXTS FAMILIARS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PROGRAMES D'INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN CONTEXTS FAMILIARS | Codi | 11204205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia de l'educació. | |
A6 |
Seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia de l'educació. | |
A7 |
Planificar i ejecutar les intervencions adequades, evaluant i analitzant els resultats i l'eficàcia de les pròpies actuacions, en l'àmbit de la Psicologia de l'educació. | |
A8 |
Planificar i executar les intervencions adequades, avaluant i analitzant els resultats i l’eficàcia de les pròpies actuacions, en l’àmbit de la Psicologia de l'Educació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |