Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
TÈCNIQUES D'INTERVENCIÓ PSICOSOCIAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | TÈCNIQUES D'INTERVENCIÓ PSICOSOCIAL | Codi | 11204225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic segon quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Les sessions seran teòric -pràctiques. A la primera part s’exposarà un seguit de conceptes teòrics. Aquestos es treballaran de manera pràctica sobre exemples o situacions simulades. Es demanarà la lectura dels materials i realització dels exercicis presentats pels professors. Tots els materials i documentació per a complementar el mòdul es facilitaran el primer dia del curs |
40% | ||||
Treballs |
|
Treball individual que l’estudiant realitzarà al llarg de les sessions de classe sota la supervisió del professor/a. Aquest treball caldrà fer-lo i entregar-lo l’últim dia de curs | 60% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Les sessions seran teòric -pràctiques. A la primera part s'exposarà un seguit de conceptes teòrics. Aquestos es treballaran de manera pràctica sobre exemples o situacions simulades.
Es demanarà la lectura dels materials i realització dels exercicis presentats pels professors. Tots els materials i documentació per a complementar el mòdul es facilitaran el primer dia del curs.
L'estudiant realitzarà un treball individual al llarg de les sessions de classe sota la supervisió del professor/a. Aquest treball caldrà fer-lo i entregar-lo l'últim dia de curs. Per a la segona cnvocatòria s'establiran els criteris en consens amb els estudiants al principi de curs D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |