Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PROCESSOS PSICOLÒGICS BÀSICS EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PROCESSOS PSICOLÒGICS BÀSICS EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA | Codi | 11204253 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció a l'assignatura. Objectius, metodologia, repàs general del temari i la seva estructuració. |
Sessió Magistral | Continguts teòrics de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Visualització i debat de materials audiovisuals. |
Estudis previs | Lectura d'articles empírics seleccionats en els quals l'alumne haurà de respondre una sèrie de preguntes orientades a augmentar la seva comprensió dels mateixos. Es destacarà la metodologia que fan servir els autors per poder contestar de forma empírica les preguntes que es plantegen. |
Simulació | Assaigs enfocats a millorar la comunicació oral de continguts en públic |
Pràctiques a laboratoris | Demostració d'alguns efectes clàssics en la percepció i atenció publicitària. |
Presentacions / exposicions | L'alumne posarà en pràctica el que ha après en els exercicis de simulació. En aquest cas s'exposaran els continguts del seu treball en grup. |
Treballs | L'alumne haurà de ser capaç de treballar en grup amb vista a resoldre un problema plantejat en l'assignatura. El problema ha de ser resolt mitjançant el disseny d'una investigacció empírica que permeti contestar. |
Atenció personalitzada | Els alumnes disposaran d'hores d'atenció i tutories per al seguiment i supervisió del treball en grup. És un temps pensat per obtenir feedback i pistes per a l'execució efectiva del seu treball. Es promou també el seguiment de la dinàmica de treball en equip. |