Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'ADOLESCÈNCIA, MADURESA I TERCERA EDAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'ADOLESCÈNCIA, MADURESA I TERCERA EDAT | Codi | 11214101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Demostra els coneixements dels models teòrics proposats en l'estudi del desenvolupament en l'adolescència, maduresa i vellesa. Demostra els coneixements dels processos i etapes de desenvolupament en les etapes de l'adolescència, maduresa i vellesa, integrant aquests estudis en una perspectiva educativa i pedagògica. | |
A3 |
És capaç d'analitzar críticamentt les seves aportacions i limitacions així com el seu impacte en la intervenció socioeducativa i els diferents àmbits de l'educació. Demostra els coneixements dels processos i etapes de desenvolupament en les etapes de l'adolescència, maduresa i vellesa, integrant aquests estudis en una perspectiva educativa i pedagògica. | |
A8 |
Demostra els coneixements dels processos i etapes de desenvolupament en les etapes de l'adolescència, maduresa i vellesa, integrant aquests estudis en una perspectiva educativa i pedagògica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comprèn els elements que composen una disciplina Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic Fa presentacions interessants i convincents | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |