Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'atenció a la diversitat i l'escola inclusiva.
|
| MAD4 |
Desenvolupa programes d'intervenció d'atenció a la diversitat.
|
| MAD2 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'atenció a la diversitat.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Comprèn els elements que composen una disciplina
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge
|
| B2 |
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
|
| B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
|
| B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
|
| B6 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
|
| C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat
|