2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ EDUCATIVA A L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B2
B4
B5
Assistència al 80% de les sessions i realització de les pràctiques de forma individual i grupal. 30%
Treballs
A4
MAD4
B4
B5
B6
C3
C4
Realització de treballs relacionats amb la temàtica de la matèria (discapacitat visual, auditiva i motòrica) 30%
Proves de desenvolupament
MAD3
MAD4
MAD1
MAD2
B2
B3
C4
Prova escrita on es valoraran els continguts treballats a la matèria. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació estiguin aprovades.

Hi haurà recuperació de les proves escrites i treballs (nota màxima un 5).

Els treballs en grup es realitzaran (màxim 3 persones) seguint les orientacions formals publicades a la web del departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic.

Les pràctiques són presencials i obligatòries (com a mínim el 80% d'assistència i les faltes justificades). En casos excepcionals cal parlar amb el professorat.

Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professorat, per tal de fer les adaptacions que calguin.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.