Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11274105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | ||||||
Sessió Magistral |
|
25 | 50 | 75 | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
10 | 5 | 15 | ||||||
Treballs |
|
8 | 24 | 32 | ||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
7 | 14 | 21 | ||||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | ||||||
Proves mixtes |
|
2 | 0 | 2 | ||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |