Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE | Codi | 11274224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Desenvolupa programes d'intervenció d'atenció a la diversitat en educació infantil. | |
A2 |
Coneix la diversitat en i dels entorns educatius i els seus processos d'ensenyament - aprenentatge. | |
MAD2 |
Coneix la diversitat en i dels entorns educatius i els seus processos d'ensenyament-aprenentatge. | |
MAD4 |
Desenvolupa programes d'intervenció d'Atenció a la Diversitat en educació infantil. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Dirigeix el procés sistemàtic de treball per a la presa de decisions en grup | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |