Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
PRÀCTICUM I |
Criteris i procediments d'avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PRÀCTICUM I | Codi | 11274401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
21 | Pràctiques Externes obligatòria | Tercer | Únic anual |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). | ||||||||||||||||
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||||||
Altres | ||||||||||||||||
Altres comentaris i segona convocatòria | ||||||||||||||||
Amb la finalitat d'avaluar un procés d'aprenentatge amb relació a les competències, s'ha elaborat un protocol que contempla aspectes relacionats amb les competències, els indicadors d'aprenentatge i les evidències que ens informen d'aquests indicadors. Les tasques que haurà de fer l'alumnat de 3r curs en el seu període de pràcticum són:
A l'hora de fer la valoració de l'alumnat de 3r curs, s'han de tenir en compte les accions d'observar, diagnosticar, identificar, intervenir i reflexionar sobre la pràctica. La valoració externa de les pràctiques es realitzarà partint de les dimensions competencials següents:
La valoració final del període de pràctiques es farà tenint en compte els paràmetres següents: 1. L'estada al centre de pràctiques, avaluada pel tutor o la tutora del centre educatiu (40%). 2. El seguiment de les pràctiques (pla de treball, diari de camp, tutories, dossiers…) (20 %). 3. La memòria de pràctiques (40 %) |