Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Geografia (2001) |
Assignatures |
TEORIA I MÈTODES DE LA GEOGRAFIA I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | TEORIA I MÈTODES DE LA GEOGRAFIA I | Codi | 12092017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Cinquè | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Objectius | Competències | ||
Presentació de les principals opcions teòriques i metodològiques de la disciplina geogràfica inserides en el seu context històric | A1 A2 A3 A4 A6 A8 |
B7 B8 B10 B17 B18 B27 B28 B29 |
C2 C5 |
Adquirir coneixements sobre la documentació geogràfica | A2 A6 A8 |
B3 B29 |
|
Distingir les formes de representació territorial a l'història | A2 A6 A8 |
B24 |
|
Aplicar eines metodològiques per l'anàlisi del coneixement geogràfic | A6 A13 A14 A15 |
B8 B10 |
|
Adquirir coneixements directes i pròxims sobre els materials i la literatura geogràfica | A8 A9 A14 A31 |
B11 B29 B30 |
|
Establir paràmetres comparatius a partir del coneixement | A8 A9 A17 |
||
Adquirir competència formal en les tasques plantejades | A6 A8 A15 |
B12 B33 |
C5 |
Proposar discussions i treballs en grup | A2 A8 A14 A24 |
B2 B13 B18 B33 |
C2 C5 |
Defensar criteris propis a partir d'una actitud activa | A2 A7 |
B3 B18 B30 B31 B32 |
C2 C5 |