Codi |
|
A8 |
Coneixement dels mètodes del pensament creador i la seva aplicació al procés de comunicació publicitària: escoles, mètodes i tècniques. |
A9 |
Coneixement dels processos d’elaboració dels missatges publicitaris: mètodes, tècniques creatives i sistemes d’anàlisi de les campanyes |
A10 |
Coneixement dels elements, les formes i els processos dels llenguatges publicitaris i d’altres formes de comunicació, utilitzant amb aquesta finalitat les llengües oficials de la Comunitat Autònoma i les estrangeres, especialment l’anglesa |
A11 |
Coneixement de l’ètica i la deontologia professional de la publicitat i de les relacions públiques així com del seu ordenament jurídic |
A12 |
Coneixement dels processos psicològics bàsics en la comunicació i en el consumidor i els models psicològics específics desenvolupats per a la comunicació i la persuació |
A16 |
Capacitat i habilitat per a l’exercici liberal de la professió |
A19 |
Capacitat i habilitat per a la creació i el desenvolupament d’elements gràfics, imatges, símbols o textos |