2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I MITJANS PUBLICITARIS
   Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Estan establertes dues convocatòries

Per presentar-se a aquestes convocatòries es tindrà que fer prèviament un treball especial de recerca i/o de planificació que definirà el professor durant el primer trimestre del 2014.

Un cop presentar i aprovat aquest treball es podrà presentar l'alumne tant a la primera com a la segona convocatòria.

Aquest treball de recerca tindrà un pes màxim del 30 % (3 punts de la nota final). El 70% (7 punts) restant consistirà en un examen escrit a realitzar amb tot el temari el dia estipulat. Els alumnes que no aprovin aquest examen en primeria convocatòria, podran intentar aprovar en segona convocatòria amb un examen escrit de similar format.

No obstant es pot cursar l'assignatura assistint a les classes de Grau i participar com un alumne mes. En aquest cas l'avaluació i condicions seran les mateixes que las de Grau però no farà falta fer el treball de recerca si compleix amb els requisits d'assistència