Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA PERCEPCIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA PERCEPCIÓ | Codi | 12112225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Dember,W. y Warm, J. (1989). Psicología de lapercepción .Madrid: Alianza. Frisby,J.A. (1986). Del ojo a la visión . Madrid: Alianza. Goldstein,E. (1999). Sensación y percepción . Madrid: Thomson. Lillo,J. (1994). Psicología de la percepción . Madrid: Debate. Montserrat,J. (1998). La percepción visual . Madrid: Biblioteca Nueva. Munar,E., Roselló, J. y Sánchez-Cabaco, A., eds. (1999). Atención y percepción .Madrid: Alianza. Packard,V. (1975). Las formas ocultas de la propaganda . Buenos Aires:Sudamericana. Roiz, M. (1996). Técnicas modernas de persuasión .Madrid: Pirámide. |
|
Complementària | |