Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
DRET DE LA PUBLICITAT |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DRET DE LA PUBLICITAT | Codi | 12112237 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | |||||
Sessió Magistral |
|
2 | 0 | 2 | |||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
40 | 65 | 105 | |||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
2 | 6 | 8 | |||||
Pràctiques de camp/sortides |
|
0 | 2 | 2 | |||||
Fòrums de discussió |
|
0 | 4 | 4 | |||||
Simulació |
|
10 | 15 | 25 | |||||
Atenció personalitzada |
|
2 | 0 | 2 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |